14 627 79 98

Strona 1
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
ul. Wspólna 2/4, 00-926
Warszawa
Nazwa i adres podmiotu publicznego
Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Zdrochcu
Raport o stanie
zapewniania dostępności
podmiotu publicznego
Portal sprawozdawczy GUS
portal.stat.gov.pl
Urząd Statystyczny
ul. St. Leszczyńskiego 48
20-068 Lublin
Numer identyfikacyjny
REGON 12270673100000
Stan w dniu 01.01.2021 r. Termin przekazania:
do 31.03.2021 r.
Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
(Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.).
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu spzdrochec@onet.pl
E-mail kontaktowy osoby, która
wypełniła formularz
spzdrochec@onet.pl
Telefon kontaktowy 146277998
Data 2021-03-30
Miejscowość Zdrochec
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo WOJ. MAŁOPOLSKIE
Powiat Powiat tarnowski
Gmina Radłów (obszar miejski)
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:
[ ] 1) ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego
[ X ] 2) wojewody
[ ] 3) nie dotyczy
W przypadku wskazania odpowiedzi „nie dotyczy” prosimy o podanie wyjaśnień:
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub
obsługę interesantów:
2
1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier
poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?
[ ] TAK
[ X ] NIE
[ ] W części budynków tak, w części
nie
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o
podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier poziome i
pionowe przestrzenie komunikacyjne:
2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania
architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia,
które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem
[ ] TAK
[ X ] NIE
Strona 2
pomieszczeń technicznych? [ ] W części budynków tak, w części
nie
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o
podanie liczby budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich
pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych:
3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na
temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub
głosowy?
[ ] TAK
[ X ] NIE
[ ] W części budynków tak, w części
nie
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o
podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat
rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy:
4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku
(tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?
[ X ] TAK
[ ] NIE
[ ] W części budynków tak, w części
nie
W przypadku wskazania odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” –
prosimy o podanie liczby budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie
korzystającej z psa asystującego:
5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków)
osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w
inny sposób?
[ ] TAK
[ X ] NIE
[ ] W części budynków tak, w części
nie
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o
podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi
potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób:
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
Proszę zamieścić tu słowny opis dostępności architektonicznej, wykraczający poza
informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są
Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu
Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu
Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej
Budynek szkolny częściowo spełnia normy
związane z dostępności architektoniczną.
Do szkoły prowadzą schody oraz podjazd
dla osób ze specjalnymi potrzebami, który
nie jest w pełni przystosowany do obsługi
osób ze szczególnymi potrzebami. Do
budynku prowadzą 2 wejścia główne i
boczne. Budynek jest dwukondygnacyjny,
nie posiada windy. Wewnątrz szkoły
umożliwiony jest wstęp do wszystkich
pomieszczeń, aby dostać się na piętro
należy pokonać schody. Szkoła nie
zapewnia informacji na temat rozkładu
pomieszczeń w budynku. Informacji udziela
dyrektor lub wyznaczony pracownik.
Toaleta wewnątrz budynku na poziomie – 0
nie jest przystosowana do potrzeb osób
niepełnosprawnych. Dostęp do pozostałych
toalet na I piętrze budynku jest utrudniony z
Strona 3
uwagi na brak wind. Parterowy budynek
przedszkola jest częściowo dostosowany
do potrzeb osób niepełnosprawnych. Do
budynku prowadzą dwa wejścia: główne
dla dzieci i rodziców i boczne dla
pracowników. Toalety nie są
przystosowane dla osób
niepełnosprawnych.
Dział 2. Dostępność cyfrowa
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i
aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.
1. Liczba prowadzonych stron internetowych i
udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot
posiada deklarację dostępności
Liczba stron: 1
Liczba aplikacji: 0
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
Lp. ID a11y-url ID a11y-status ID a11y-data-sporzadzenie
001 www.zdrochec.pl [ ] Zgodna
[ X ] Częściowo zgodna
[ ] Niezgodna
2021-03-30
2. Liczba prowadzonych stron internetowych i
udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot
nie posiada deklaracji dostępności
Liczba stron: 0
Liczba aplikacji: 0
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Lp. Adres strony internetowej Zgodność z UdC
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Lp. Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej
pobrania
Zgodność z UdC
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
(proszę zamieścić tu słowny opis dostępności cyfrowej,
wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie
stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani
opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu
Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej
Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej)
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4
kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i
aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu
niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niektóre elementy nietekstowe oraz pliki pdf zostały
umieszczone na stronie przed wejściem w życie ustawy.
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych
sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–h)
a. Kontakt telefoniczny [ X ] TAK
[ ] NIE
Strona 4
b. Kontakt korespondencyjny [ X ] TAK
[ ] NIE
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS,
MMS lub komunikatorów internetowych
[ ] TAK
[ X ] NIE
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów
internetowych
[ ] TAK
[ X ] NIE
e. Przesyłanie faksów [ ] TAK
[ X ] NIE
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub
aplikacje (tłumaczenie online)
[ ] TAK
[ X ] NIE
g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ ] TAK
[ X ] NIE
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od
zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka
migowego:
[ ] od razu
[ ] w ciągu 1 dnia roboczego
[ ] w ciągu 2-3 dni roboczych
[ ] powyżej 3 dni roboczych
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ ] TAK
[ X ] NIE
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób
słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na
podczerwień (IR), systemy Bluetooth?
[ ] TAK
[ X ] NIE
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie liczby
posiadanych urządzeń lub środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących:
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:
(liczba ta powinna być zgodna z sumą stron internetowych wykazanych w Dziale 2)
1
3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej
działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
(zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–c)
a. tekstu odczytywalnego maszynowo? [ ] TAK
[ X ] NIE
[ ] Na części stron tak, na części nie
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie
liczby stron, na których podmiot zapewnia informację o zakresie swojej
działalności w postaci tekstu odczytywalnego maszynowo:
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? [ ] TAK
[ X ] NIE
[ ] Na części stron tak, na części nie
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie
liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej
działalności w postaci nagrania treści w polskim języku migowym:
Strona 5
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? [ ] TAK
[ X ] NIE
[ ] Na części stron tak, na części nie
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie
liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej
działalności w postaci informacji w tekście łatwym do czytania:
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r.
do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość
komunikacji w formie określonej w tym wniosku?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
[ ] TAK
[ X ] NIE
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba wniosków – ogółem:
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby
użyć każdej z tych form:
(wpisać słownie np. alfabet Lorma - 1 raz, druk w alfabecie Braille’a - 3 razy)
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.
1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w
postaci wsparcia innej osoby?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
[ ] TAK
[ X ] NIE
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia
innej osoby:
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w
postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych
technologii?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
[ ] TAK
[ X ] NIE
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia
technologicznego:
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w
postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
[ ] TAK
[ X ] NIE
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci zmian w
organizacji funkcjonowania podmiotu:
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w
sposób inny niż wymienione wyżej?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
[ ] TAK
[ X ] NIE
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Strona 6
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w sposób inny niż
wymienione wyżej:
Na czym polegało zapewnienie dostępu alternatywnego w sposób inny niż
wymienione wyżej:
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

Strona 1
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Nazwa i adres podmiotu publicznego
Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Zdrochcu
Numer identyfikacyjny REGON
12270673100000
Stan w dniu 01.01.2021 r.
Termin przekazania: do 31.03.2021 r.
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu
spzdrochec@onet.pl
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz
spzdrochec@onet.pl
Telefon kontaktowy
146277998
Data
2021-03-30
Miejscowość
Zdrochec
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo
WOJ. MAŁOPOLSKIE
Powiat
Powiat tarnowski
Gmina
Radłów (obszar miejski)
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:
[ X ] 2) wojewody
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:
2
1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie
komunikacyjne ?
Strona 2
[ X ] NIE
2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub
posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń
technicznych?
[ X ] NIE
3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w
sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?
[ X ] NIE
4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa
asystującego?
[ X ] TAK
5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość
ewakuacji lub uratowania w inny sposób?
[ X ] NIE
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
Budynek szkolny częściowo spełnia normy związane z dostępności architektoniczną. Do szkoły prowadzą schody oraz podjazd
dla osób ze specjalnymi potrzebami, który nie jest w pełni przystosowany do obsługi osób ze szczególnymi potrzebami. Do
budynku prowadzą 2 wejścia główne i boczne. Budynek jest dwukondygnacyjny, nie posiada windy. Wewnątrz szkoły
umożliwiony jest wstęp do wszystkich pomieszczeń, aby dostać się na piętro należy pokonać schody. Szkoła nie zapewnia
informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku. Informacji udziela dyrektor lub wyznaczony pracownik. Toaleta wewnątrz
budynku na poziomie – 0 nie jest przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dostęp do pozostałych toalet na I piętrze
budynku jest utrudniony z uwagi na brak wind. Parterowy budynek przedszkola jest częściowo dostosowany do potrzeb osób
niepełnosprawnych. Do budynku prowadzą dwa wejścia: główne dla dzieci i rodziców i boczne dla pracowników. Toalety nie są
przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Dział 2. Dostępność cyfrowa
1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada
deklarację dostępności
Liczba stron: 1
Liczba aplikacji: 0
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
ID a11y-url www.zdrochec.pl
ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna
ID a11y-data-sporzadzenie 2021-03-30
Strona 3
2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada
deklaracji dostępności
Liczba stron: 0
Liczba aplikacji: 0
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i
aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niektóre elementy nietekstowe oraz pliki pdf zostały umieszczone na stronie przed wejściem w życie ustawy.
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych
sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
a. Kontakt telefoniczny [ X ] TAK
b. Kontakt korespondencyjny [ X ] TAK
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości
SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X ] NIE
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów
internetowych [ X ] NIE
e. Przesyłanie faksów [ X ] NIE
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub
aplikacje (tłumaczenie online) [ X ] NIE
g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ X ] NIE
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] NIE
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle
indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?
[ X ] NIE
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:
1
3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej
działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
Strona 4
a. tekstu odczytywalnego maszynowo?
[ X ] NIE
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
[ X ] NIE
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
[ X ] NIE
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze
szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?
[ X ] NIE
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?
[ X ] NIE
2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w
tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?
[ X ] NIE
3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji
funkcjonowania podmiotu?
[ X ] NIE
4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?
[ X ] NIE

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. czytaj więcej

Rozumiem